Norsk SjonglørForum
Norsk SjonglørForum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Diskusjon
 Sjonglering
 Rekord - og nytt triks-tråden
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 14/02/2007 :  09:46:29  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
Setter du en nye rekord, eller lærer et nytt triks, kan du informere oss her... alltid kjekt å høre om fremgangen til andre folk

Da starter jeg off med 18 kast med 8 baller i asynch fountain.

Sondre

Haavard
Starting Member

Norway
5 Posts

Posted - 15/02/2007 :  09:11:26  Show Profile  Click to see Haavard's MSN Messenger address Send Haavard a Private Message  Reply with Quote
okay...... la meg se.. To 6 opp 360'er i samme run.. med 6 baller.
også rundt 60 mottak bbb

Haavard, Sandnes
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 15/02/2007 :  11:18:35  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
3x 5b 3opp 360 i samme run :P

tre 9 ball flash'er på rad

Sondre
Go to Top of Page

Kristian Wanvik
Starting Member

Finland
2 Posts

Posted - 28/03/2007 :  00:22:49  Show Profile  Visit Kristian Wanvik's Homepage Send Kristian Wanvik a Private Message  Reply with Quote
Artig med norskt forum!

98 backcrosses (93 mottak) med 5 kjegler på dobler idag.
12 runder med 867 med 7 baller.
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 29/03/2007 :  19:30:06  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kristian Wanvik

1. Artig med norskt forum!

2. 12 runder med 867 med 7 baller.

1. Hyggelig at du også joiner

2. Jeg trodde ikke det var noen som greide det så lenge...

Å, rundt 55 mottak med (6x,4)*... øver jo aldri på siteswaps jeg.

19 kast med 9 baller

Sondre
Go to Top of Page

Kristian Wanvik
Starting Member

Finland
2 Posts

Posted - 01/04/2007 :  23:58:57  Show Profile  Visit Kristian Wanvik's Homepage Send Kristian Wanvik a Private Message  Reply with Quote
Det er jo artig at de norske sjonglørene har kontakt seg imellom. Og kult at Norge begynner å få så gode sjonglører. Haavard har jo en kjempe fin framgang. Og Sondre 19 kast med 9 baller, det er imponerende.

Jeg klarte endelig 100 mottak med 5 kjegler bcxx på dobler. Har ikke øvd på dobler så lenge. Hadde på torsdag en veldig bra dag på 7 kjegler. Kvalifiserte 25 av 40 forsøk. Så høy andel har jeg ikke hadt før.
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 03/04/2007 :  20:42:43  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kristian Wanvik

Jeg klarte endelig 100 mottak med 5 kjegler bcxx på dobler. Har ikke øvd på dobler så lenge. Hadde på torsdag en veldig bra dag på 7 kjegler. Kvalifiserte 25 av 40 forsøk.

wow

160 mottak med (6x,4)(2x,4)(6,6x)(4,2x)
120 mottak med (6x,4)*

10 mottak clean med (8x,6)*

Sondre
Go to Top of Page

JugMag
Starting Member

Norway
8 Posts

Posted - 06/04/2007 :  22:37:28  Show Profile Send JugMag a Private Message  Reply with Quote
Klarte singles med 4 kjegler i 2 minutter i dag:-) Første gangen jeg klarte å stå så lenge.

Ellers 4 kjegler rekorden min er rundt 300...

Magnus, Trondheim

Edited by - JugMag on 06/04/2007 22:48:57
Go to Top of Page

MentalT
Starting Member

Norway
1 Posts

Posted - 11/04/2007 :  21:51:08  Show Profile  Click to see MentalT's MSN Messenger address Send MentalT a Private Message  Reply with Quote
Jeg har 57 mottak med 5 baller. Og nesten dobbelkvalifisert tre baller både i høyre og venstre. Blir spennende å se om jeg klarer seks baller når jeg får flere...
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 17/04/2007 :  17:31:03  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
16 kast/14 mottak med 9 baller

Sondre
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 24/04/2007 :  21:01:47  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
18 kast/16 mottak med 9 baller

Sondre
Go to Top of Page

Haavard
Starting Member

Norway
5 Posts

Posted - 25/04/2007 :  20:23:05  Show Profile  Click to see Haavard's MSN Messenger address Send Haavard a Private Message  Reply with Quote
57 mottak clean med 8 baller! fluke....

Hvrd, Sandbes

Haavard, Sandnes
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 26/04/2007 :  20:37:50  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
Holy **** Haavard. Kanskje jeg skal begynne å øve på 6 baller... bør vel nesten kunne det før jeg øver mer på 8 eller hva?

27 mottak med 5 ball overheads. Det kommer seg! Dessuten kvalifiserte jeg vel 7 ballers half shower her om dagen... kanskje jeg skal begynne å øve litt på det.

Sondre
Go to Top of Page

sjongnorge
Forum Admin

Norway
31 Posts

Posted - 27/04/2007 :  22:03:49  Show Profile  Visit sjongnorge's Homepage  Send sjongnorge an AOL message  Click to see sjongnorge's MSN Messenger address  Send sjongnorge a Yahoo! Message Send sjongnorge a Private Message  Reply with Quote
47 runder 645
15 runder (4x,6)* clean finish

3 ball 3 opp 720 (aldri prøvd det før, greide det etter 5 forsøk)

Sondre
Go to Top of Page

JugMag
Starting Member

Norway
8 Posts

Posted - 08/05/2007 :  13:33:53  Show Profile Send JugMag a Private Message  Reply with Quote
Klarte 4 kjegler reverste 50 mottak. Er det nok eller ska æ øv mere på det? hva er målet med det eller noe slik?

Magnus Kokaas, Trondheim
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Norsk SjonglørForum © 2000-05 ForumCo.com Go To Top Of Page
This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
RSS Feed 1 RSS Feed 2